Fredaaaaag

Hello bloggläsare. Inte riktigt hållit mina planer för dagen. Inte gjort allt ja skulle.
Som tex ladda upp bilderna. Men ska göra´det, nån dag iaf haha ;-)
Släppte u ponnysarna imorse iaf.
Suttit lite vid datorn. Kollat på en tv serie med Aprilia. Inte den som jag hade tänkt att se, vi kollade på nåt som hette piraterna typ.
Måste gå till stallet nu och sen ska jag gå till min kusin och hämta Aprilia.
Sen får vi se vad som händer. Ska till mormor och morfar och sova där iaf ;D


bästa plutt och jag bjuder på en gammal bild..



Kommentarer till inlägget:
den som älskar dig allra mest <3 skrev:

awwie, vet du hur mkt jag älskar dig eller?! sjukt glad att du finns jag med! du är bäst hjärtat!

saknar dig! puss! :* <3<3

2012-01-06 @ 20:04:52
Bloggadress: http://pponnymuppernas.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0