Visste du att....

...jag har aldrig brutit något ben eller nåt i kroppen?

...jag knoppade Michel bara 2 grr när jag hade han? Hans man var nästan omöjlig att knoppa!


...Det är inte stubb som han har, mannen var sådär!

...jag hatar päronsplitt glass?

...jag tycker det är läskigt att tända en tändsticka haha?

...jag och morfar testade att ge Shampoo en banan (misstolka inte detta nu) förut och hon gillade de?



...jag får typ rysningar när man sandpapprar en träbit på slöjden? Ja jag är ganska konstig haha...

...jag är rädd för att någon ska skrämma mig jämt när det är mörkt?

...jag kan inte sova om det tex blinkar pyttelite från datorn på kvällen? Då får jag typ panik...

...jag hatar att bada, fryser efter bara någon minut i vattnet?





Kommentarer till inlägget:
LINDA skrev:

Känner igen mig på den näst sista punkten!



så himla drygt!

2012-02-29 @ 22:23:03
Bloggadress: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0