Seg dag

Hallojsan!
Idag har de vart en seeeg dag. 7 av 10 tjejer i klassen var sjuk, de var jag och 2 till bara.
Och så killarna då. Lektionerna var tråkig idag och jag känner hur jag börjar få ont i halsen....
Sista lektionen var inställd så slutade halv 2, moster hämta mig då för mamma och Olivia var på sjukhuset, Olli hade ramlat på idrotten och stukat handleden stackarn :(
Vi fikade lite hos moster sen hjälpte hon mig med stallet, tack!

Sedan red Tyra, min minsta kusin, på Bravve och kag på Duchess. Hon var såååå fin!! :D
Gick jättebra idag, så nöjd med henne <3



Kollar på tv med mamma nu, CSI :D
Skola imon igen, men slutar halv 2, hääärligt !!

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0