Jag vet, jag vet.

Ja jag är sämst på att blogga. Men har liksom tappat intresset för de.
Vet inte varför, för semast förra veckan hade jag jättemycket ideer till bloggen.
Aja hoppas motivationen kommer tillbaka!


du var perfekt<3

Med Duchess går de bra iaf. Fina ponnyn <3
Hon fick ju laser och de förra veckan så fick gå lite lugnt nån dag men nu går hon som vanligt igen.
Nästa helg är det årets första tävling, den är lokal/regional. Fast de klasser jag hoppar är lokal ;-)
Jag är så supertaggad!!



Så ja, jag kommer nog inte skriva så ofta. Tror jag.
Vi får väll se om jag ångrar mig och vill blogga massor igen. Man vet ju aldrig :)

Kommentarer till inlägget:
amanda - topponys.blogg.se skrev:

Sv; Tack!! :)

2012-02-09 @ 20:17:57
Bloggadress: http://topponys.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0