Hejsan

Hejsan alla bloggläsare.
Har ingenting att blogga om egentligen.
Ska sova hos mormor och morfar ikväll så måste skynda att packa mina saker nu.
Men ja de kommer antagligen bli dålig uppdatering nåndag nu. Kanske bara nåt inlägg om dagen.
Bara så ni vet typ haha ;)


Kommentarer till inlägget:
Matilda- livet på ett ridgymnasium skrev:

söt ponny ;)

2012-02-06 @ 20:31:08
Bloggadress: http://ridehorse.blogg.se/
Jessica Eriksson skrev:

Hej! :)



Vilken fin blogg du har. :) Om ni vill följa min ponny som heter Brave Heart och våran motgångar och framgångar i stora världen i Dressyr. :) Så blir jag jätte glad om ni kommenterade och hade lite reklam för min blogg. :)



Kram Jessica

2012-02-08 @ 12:16:27
Bloggadress: http://braveheart.blogg.se/
pappa skrev:

Hejsan bästa Amanda, hoppas allt är bra? Jag saknar er. Hälsa dina syrror.

2012-02-09 @ 15:02:33
Anonym skrev:

2012-02-12 @ 12:43:33

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0