2012

2012 har varit ett i stort sett bra år för mig. Det mesta har gått framåt och bara varit bra.
Här är en liten "sammanfattning" av året.
 
I början av året debuterade jag och Duchess Lb. Det var på första tävlingen av året i Högbo.
26 februari flyttade Sputtnick hem till oss
Jag och Bravad startade en dressyrtävling. Och då debuterade vi Lb:1 och vann!
Jag tävlade första tävlingen med Sputte 1a april. Tävlade Duchess samma dag också
Studieresa med SRK på påsklovet. Strömsholm och Skästa gård besökte vi!
Vi var på våran första lokala dressyrtävling tillsammans och ingick också i laget
Debuterade Lb+5 i början av Maj
Var med i dressyrlaget en gång till och laget vann!!
Madicken,Lilja och Philadelphia kattungarna vi fick i april
Jag och Duchess blev årets tävlingsekipage i början på sommaren
Första meetinget någonsin för mig. som var i sista dagarna av juni och första dagen av juli
LA debut i mitten av juli
Gjorde första avramlingen på Duchess. Självklart blev de på tävling haha
Första nollan i LA blev i Fagersta i september (eller var de augusti?)
Red med i div 2 laget någon gång. Sputte debuterade även Lb här nån gång.
Jag bestämde mig för att konfirmera mig och var med på Åre resa.
Vi tränade på under hösten
Årets sista tävling blev i Heby.
Sen blev det globen!!
Och nu är året nästan slut.
 
 

Kommentarer till inlägget:
Fanny back skrev:

Du har ju kvalat MVS B !! Och du började tävla LA i mitten av året !! Skit bra ju !! :D

2012-12-28 @ 23:37:10

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0