Resultat

NU kommer dagens resultat. Om ni undrar varför jag tävlade Sputtnick så är det för att Olivia är sjuk.
Banan idag när vi kom var jätte geggig och inte så bra. Men den blev bara bättre och bättre som tur va.

LD clearround, Sputtnick
Han var jättefin, kändes bra. Var ganska pigg inne på banan. Vi kom nära på 1-2 hinder men annars hoppade han jättebra. Vi fick 0 fel och rosett :D

LC A:0/A:0, Sputtnick´
Han var lite tröttare i den här klassen, men vi kom bättre på hindren. Vi nollade grunden men till första hindret i omhoppningen har jag inge ben om och inge kontakt i munnen så han tänker hoppa men ångrar sig för vi kom mitt i hindret. Jag tykcte det kändes jättebra annars :) 0+4 fel alltså.

LC A:0/A:0, Duchess

Hon var jättepigg, verkligen!! Jag fick hålla om men endå bromsa. I omhoppningen körde hon ett eget litet race. HAHA knas ponny :D Det gick bra iaf, 0+0 fel och en VINST :D <3

LB A:0/A:0, Duchess

I den här klassen var hon lugnare och jättefin. Kändes bra inne på banan och jag hade mer kontroll men kunde endå rida på framåt i omhoppningen. Vi slutade på 0+0 fel och VINST igen!!! Duchess är världens bästa ponny <3<3
Altså dubbelseger för oss idag!! :D KUNG PONNY!! <3



Har inge filmer för det var morfar som filmade med sin filmkamera. Men jag har jättemycket bilder som pappa knäppte, om ni vill se?


Kommentarer till inlägget:
Anonym skrev:

jaa jag vill se:)

2012-04-28 @ 21:08:24
pappa skrev:

vill se bilder

2012-04-28 @ 21:15:00
F<3 skrev:

En liten fråga, vart har du köpt den där grymma lilla fuxen? Helt sjukt va duktiga ni är! STORT grattis! Ni är bäst <33333333333333333333333333333333333333333333

2012-04-29 @ 09:33:18
Bloggadress: http://fridaastaar.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0