Diggediggediggedingdingding, här glider kingen in!

Hejsan :D
NU kommer resultatet från idag, skulle uppdatera er på vägen hem men då hade min telefon bara 4% batteri så orkade inte..
JAJA, nu till tävlingen!

Hon var jättefin på fframridningen, verkligen!
Men sedan inne på banan blev hon lite seg och tyckte det va tråkigt att de inte var några hinder haha :D
Men hon gjorde allt hon skulle väldigt bra, jag är nöjd med henne, har ju aldrig tävlat dressyr på henne :)

Det var en bedömmning i klassen som hette "ryttarbedömmning" så de va en massa bedömmningsgrupper som dommaren skrev en kommentar på sedan fick man ett helhetsintryck typ, och så tog man det betyget (1-10 med en decimal) x10 så fick man en procent.

Jag och Duchess fick bra kommentarer tycker jag, och vi fick 6,8 i poäng x10 = 68% och det räckte till vinst!! :D
Min lille hopponny kan springa fint också ;))
Det var ju lag också då men jag blev placerad individuellt då, och laget kom 2a :)

Nu blev det ett långt inlägg, men hoppas ni orkade läsa :)

(Och som alla förstår skulle detta publicerats igår, men de gjorde det inte.. *suck*)




Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0