Imorgon...

.. är lovet slut buhuu :((
Men endå så längtar jag till imon ni vet, min födelsedag ;D

Idag hade jag sovmorgon igen, härligt.
Gick ut i stallet och tog en långprommis med Duchess i skogen.
Sedan mockade jag, packade hö, gjorde mat osv..
När jag var klar gick jag in och duscha och fixade mig lite för sen vid 3 typ kom de folk och firade mig.

Jag fick pengar, presntkort, örhängen, en tröja och ett linne, nån mask typ och lite annat :)
Har haft en bra dag, har ni de också eller?


Btw, tryck F5 så ser ni min nya header. En nytagen bild som är lite vårigare än den jag hade innan.
Jag kör fortfarande på att ha bara en stor bild i headern, tycker de är snyggt faktiskt :)

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0