Ändrade planer

Hej igen.
Blev ändrade planer för imon. Bravad har gjort illa sig :'(
Så det blir att jag tävlar Duchess istället, kunde ju inte stryka mig helt eftesom det är lag då.
Menmen de ska nog gå bra md min lille hopparponny också ;))

Vi ska inte åka förän 9 imon så jag får har sovmorgon för att vara tävling iaf!
Går väll upp vid 7 eller nåt då och de är väl helt okej för att vara en tävlingsdag :)

Jaja, nu ska jag kolla så jag har fixat allt till imon då.
Vi hörs imon, kanske blir någon uppdatering från mobilen eller så, annars blire inlägg när vi är hemma igen :)



Btw, vår katt Pralina fick kattungar idag, 3 st superfina!!

Kommentarer till inlägget:
Johanna & Lina - En blogg, 2 systrar skrev:

Hejsan!

Vi har precis startat en blogg och det vore roligt om du ville kika in på den ^^

Kram!

2012-04-14 @ 00:29:27
Bloggadress: http://systrarnaknaaas.blogg.se/
julia skrev:

åå nej vad sött, får man komma och kolla någon dag? :D

2012-04-14 @ 08:28:24
Bloggadress: http://juliaback.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0