Tävling i Rättvik

Hejsan allihopa.
Förlåt för dålig uppdatering..
Har inte hunnit sitta vid datorn nånting. Men nu får n några inlägg!

Tävlade ju idag, det gick ganska bra!
Är nöjd med vissa delar av programmet. Och vissa inte..
Hon var väldigt seg och lite tjurig sådär som ston kan vara ;)
Men hon är endå BÄST!!

Det var också min första regionala tävling idag, och första gången som jag red det programmet.
Fick 51,90% eller nåt. Inte dom bästa men man ska inte tänka på procenten utan på ritten!
Var ju också DM och där blir det 3 placerade. Så blev 3a i distriktmästerskapen!


Juste igår när jag var ute i skogen och red träffa jag mormor och morfar som plocka lingon så då fick jag och Shampoo lite fika av dom, och Shampoo älskar bananer haha :D

I torsdags efter ett superpass hemma hos Anna!

promenad i tisdags <3

 








Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0