Om mig

Antar att det kommer nya läsare ibland? Kanske har några nya nu?
Och när jag endå gjort ny blogg kan jag väll skriva lite om vem jag är!
Så här beskriver iallafall 118800 mig:

Amanda är en vild ung dam som älskar allt i livet, framför allt sånt som är rosa!
Allt som är rosa är bra helt enkelt, om hon hade fått välja hade hela världen varit rosa.
The Jonas Brothers är väldigt söta och sexiga att hon blir helt vild varje gång deras namn nämns.
Annars gillar hon pizza och sjunga karoke med sig själv.
Hennes förebilder är Kissie och Carolina Gynning.


Haha, var lite roligt att läsa. Men stämmer de då?
Nja lite kanske. Det där om rosa stämmer då verkligen kan jag säga!!
Haha, älskar rosa.
Men de om Jonas Brothers vet jag inte?? Är väll inte ett stort fan av dom precis, haha.
Snyggaste killen enligt mig är Jacob Ling-Vannerus såklart ;)
Och ja, pizza är väll gott men inte min favorit. För de är thaimat!
Och sjunga karoke? Nej, det gör jag inte. Gillar att sjunga men inte för andra xD
Tyvärr Kissie och Carolina men ni är inte mina förebilder.
Har faktist några andra som jag ser upp till.

Mer om mig då. Jag älskar hästar!
Dom är hela mitt liv. Har just nu en låne ponny som heter Salix Shampoo.
En b-ponny som jag tävlar dressyr med. Och det går rätt bra!

Undrar ni något så får ni slänga in en kommentar! :)


Jag och Shampoo!

Shampis <3

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0