Lite update nu!

Hejsan allihopa!
Har inte hunnit med bloggen i helgen. Har varit full rulle!
I fredags så åkte jag till Frida och sov där.
Följde med Frida och Duchess på tävling på lördagen.
Dom är så otroligt fina och duktiga <3

Igår var det lagtävling, jag är nöjd med min runda :)
Det kändes lugnt och bra. Vet inte riktigt hur de såg ut men känslan var bra iaf :D
TACK Frida för att jag fick låna din ponny, det är jag riktigt tacksam för!! <3

Idag sluta jag 3, kom hem 4 typ. Olivia och Anna red på Shampoo och Bravad idag så blir inge ridning för mig idag. Men imon är de träning med min plutt :D


Bästa, bästa, bästa, bästa, bästa ponny ♥


Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0