Bara du ♥


Tänk om jag hade haft dig. Då hade allt varit perfekt.
Det finns ingen som kommer ersätta din plats.
Aldrig någonsin. Jag vill inte ha någon annan än dig.
Bara du.

 


Kommentarer till inlägget:
Mamma skrev:

Jag saknar också Michel jättemycket.

2011-09-13 @ 13:03:17
felicia skrev:

Vet exakt hur det är. Och hur det känns. Det är hemskt. Men vet du Amanda? Att även om man inte tror det, så går det över med tiden. Men det tar sin tid. Det gör det verkligen. Och du, va ledsen. Det ska man vara. Det har jag varit hur mycket som helst över Charlie. Och visst känns allt lite lättare när du har Shampoo? Shadow har gjort allt jätte mycket lättare för mig. Kramis!

2011-09-23 @ 20:47:52
Bloggadress: http://feliciamariaeriksson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0