8. Min största rädsla inom ridsporten

Oj.. Jag vet inte.
Ibland är man rädd för en sak och nästa dag en annan.
Men en stor rädsla är att förlora sin bästa vänn.
Jag har gjort det många gånger. Vet hur det känns. Och inget varar förevigt.

Men något som jag ibland är rädd för på tävlingar är att jag inte ska komma ihåg banan eller programmet.
Okej, kanske inte största rädslan men är rädd för det ibland.. :p

Och så är jag rädd ibland när jag hoppar faktiskt. Måste erkänna det.
Men ni vet, när man kommer mot ett hinder och så kommer man fel.
Och då brukar jag bli rädd att jag ska krascha och typ bryta nacken eller något..

Eller att typ flyga av i skogen och svimma så hästen förvinner...
Nej fy, vill inte täka på det..

Men iallafall är jag väldigt rädd att ramla av och slå mig ordentligt...



Finns det något som ni är extra rädd för?


Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0