Träning,clinic & Frida

Igår tränade jag som sagt för Louise Haaga, och efter träningen var det clinic med henne :)

Vi börjar väl med träningen då, var första gången som jag tränade för henne och hon var riktigt bra :D
Hon förklara bra, hade bra övningar och ett bra upplägg på träningen.

I början var Duchess jättepigg!! Jag fick göra halt efter hindren för att hon skulle lyssna och lugna sig för när vi skulle ha 6 språng så tog hon typ 4 haha xD
Men sen så när hon lyssnade på mig så gick de super, hoppade typ 100 cm, kanske 110 cm ;)
Jag är jättenöjd med slutet av träningen <3


Uteritt typ förra veckan :)

Sen efter var det ju clinic och den var superbra! Hon berättade lite om övningar och träningsupplägg och hennes beridare som var med visade sitsövningar och sånt ;)

Sen följde jag med Frida hem och sov där till idag. Vi har haft superkul :D Haha, mycket skratt xD Och idag åkte vi till ryttarstugan, hööks och ikea. Och på vägen hem lämna dom av mig.


Promenad idag med Frida och Trolle :)


Frida mockar, fel håll och allt men..


Kommentarer till inlägget:
f<3 skrev:

men oj, är de frida i sina snyggaste dagar eller vad xD hahahahah <3333333333333333333333333

2011-11-01 @ 09:41:09
Bloggadress: http://fridaastaar.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0