Inte min dag idag

Hej allihopa, haft en bra dag?
Min dag har varit sådär, typ inget har varit på min sida idag känner jag..

Först skolan, som vanligt man gör det man ska.
När jag kom hem skulle jag rida ut med de stog en röd bil på väg upp till skogen så våga inte rida ut själv, haha..
Så satt inne och åt massa glass eftersom skolmaten var inte så god.
Stora potatisklumpar i mosen...

Satt och kolla facebook och så helt plötsligt har jag lösen för att låsa upp mobilen??
Testade olika koder men fixade det aldrig.. Till slut låstes den upp och jag kunde fixa låset..
Sen kom mamma hem så hon följde med mig på en ridtur, gick bra.

Sen skulle jag fixa stallet.
Borstade Duchess, tog på täcke, kollade hovar, tog på liniment och råkar tappa tandborsten till linimentet i burken så måste ta upp den så nu är min hand pissgul och luktar skit, inte kul!!

Aja, fortsatt me stallet, kom på att jag ställt Shampoo och Bravad i fel box, bara att byta och krångla.
Shampoo vickade ut sitt vatten = fick bära in nytt igen!
När jag skulle packa kvällshö fattades 1 kg till sista påsen, kul...
Fick gå upp i mörkret och ta ner hö. Sen äntligen in och äta.

Sitter här nu och gör läxa!
Ska fortsätta fär om 2 min är det pengarna på bordet.

Vi hörs, oj nu blev de långt, aja hejdåååå.



Glöm aldrig att jag älskar dig <3


Kommentarer till inlägget:
F<3 skrev:

Du är såååå duktiiig ;* <33333333333333333333333

2011-10-25 @ 23:17:31

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0