10. Tio saker du inte visste om mig

1. Jag är väldigt mörkrädd. Så om jag är hemma själv knäpper jag på nästan alla lampor som finns..
2. Jag tror på spöken och alla sorters spökhistorier...
3. Jag är beroende av glass!!
4. Jag har haft en foderponny som hette Peacy och en egen häst som hette Gulis innan jag fick Michel.
5. Jag älskar kottlettrad på ikea!
6. Min första klubbtävling var på en ridskolehäst som hette Yngve och då hoppade jag 20 cm xD
7. Jag är ca. 146 cm lång
8. Jag är väldigt slarvig, fråga mamma x)
9. Jag har ridit Shampoo i 1 år och ca 7 månader. Hon har bott hos mig i 1 år och 4 månader!
10. Jag har inte tid med det här nu

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0