Tävlingsdag

Hejhej, nu ska ni få höra dagens resultat. Tävlade ju på Grs idag.

I första klassen var hon superfin! Så lugn och hoppade superbra. Det var en Ld med stilbedömmning.
Jag är jättenöjd med den klassen :D Fick 54,5 stilpoäng och det räckte till en första plats! :D



Sen var det andra klassen. En Lc A:0/A:0 alltså med omhoppning ;)
Då var hon fin och ganska lugn i grunden men sen när det blev omhoppning gasade hon väldigt mycket av sig själv haha!
Det var inte så mycket ställen som man kunde gå innanför på, bara 1,  men jag skulle endå bara satsa på att få en bra runda.
Hon var supertaggad! Jag svängde utanför där fast det blev endå inte så lång väg.
På sista långsidan så tappade jag stigbyglarna, haha men de gick endå ;)

Fick en bra tid och gick upp i ledningen, och ingen gick om mig, så det blev vinst i denna klass också :D
Åhh är så nöjd, gick så bra!¨
Världens bästa Duchess <3





En lyckad tävlingsdag alltså!!
Det enda som var mindre lyckat var väll framhoppningen, säger bara kaos!!
Det var kanske 20x15 m? Och 5 hästar inne. De var proppat!! Ingen kunde högerregeln, folk skritta på spåret bara gallopera och gallopera runt runt och såg inte upp..
Sånt gör mig väldigt stressad så jag hoppade inte fram nåt mycket till Lc...

Annars var det bra!

/amanda♥

Kommentarer till inlägget:
F<3 skrev:

GRATTIS (igen) !!! Ni är bäst !! :D <33333333333333333333

2011-11-05 @ 21:33:50
Alva skrev:

Har du några bilder / bilder från prisutdelningen ? :D älskar sånna bilder ;D



Tyckte du att de som kom två och tre (fyra?) var stor konkurens, (i LD, stilen) eller tyckte du de var duktiga osv? :) Svara gärna i ett inlägg :D please <3



fin ponny btw <3

2011-11-05 @ 22:07:23
mamma skrev:

Ni var bäst!

2011-11-06 @ 09:44:07
Evelina Ö:) skrev:

Grattis Amanda :D <3

2011-11-06 @ 13:05:30
Bloggadress: http://evelinakung.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0