Bästa Duchess <3

Hej :D
Orkade inte skriva nåt mer igår. Kom hem från SRK typ 20.45!! och sen åkte jag till julfesten i bygdegården ;)
Iallafall så gick det jättebra på klubbtävlingen.
Hoppade först en Lc fast klassen var ju Km för ridskolehästar så jag kunde ju inte få en placering i själva Km men i klassen, ja lite krångligt men.. ;)
Iallafall så var det en A:1a alltså grundomgång först sen hoppade de felfria en omhoppning.

Vi var felfri i grunden och sen i omhoppningen så red jag för hetsigt så då rev hon ett men de var mitt fel.
Är nöjd med den klassen endå. Kom iallafall 4 då :)

Sen i andra klassen var det Km för privatponnysar då. Och det var A:1a igen då.
Var felfri i grunden och sen i omhoppningen försökte jag rida så fort jag kunde och det räckte till en vinst :D<3
Blev alltså klubbmästare i hoppning 2011 ;D
Duchess är bäst!! Puss på Duchess <3




Kommentarer till inlägget:
mamma skrev:

<3

2011-12-04 @ 16:10:32

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0