Topp 4 lista ridstövlar

Här är de 4 snyggaste ridstövlarna enligt mig ;)
_________

1. Tretorn Advance, älskar dom med deras snygga vita detaljer!
Jag har sånna stövlar och dom är sköna också ;)

2. Mountain Horse Supreme High Rider, dom är enkla men riktigt snygga!



3. Tretorn Falsterbo, jag tycker svart och guld är riktigt snyggt tillsammans, jag tycker dock att dom är mycket snyggare i verkligheten än på bild ;)



4. Aoubiose Junior stövlar (är inte säke på vad dom heter men tror de va så hehe) Dom hade jag iaf innan jag fick de jag har nu. Dom är riktigt sköna och jag tycker dom passar bra till både hoppning och dressyr.
(Dom syns rätt bra på den här bilden)




Kommentarer till inlägget:
Natalie & Madde skrev:

Tack så mkt för alla this or that frågor! :D <3

2011-12-12 @ 16:16:31
Bloggadress: http://pponnymupparnas.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0