Topp 3, mina favorit tävlingsplatser

Tänkte skriva vilka jag tycker är de bästa tävlingsplatserna enligt mig!
_____________

1. Svärdsjö Ridklubb, inte bara för att jag tävlar för den klubben utan för att jag tycker vi anordnar bra.
De är bra banor, bra personal och jag tycker vi har en fin anläggning :)
Älskar hemmatävlingarna, har varit med varenda gång, som jag haft häst då.


tävling i ridhuset

Frida Söderlund brukar även knäppa kort :D

2. Söderhamns Ortens Ryttarförening, har varit där 3 gånger och det är en jättefin anläggning.
Dom har bra funktionärer och de är bra tävlingar där, superkul att tävla där!

Jag och Michel på SORF

3. Torsåkers Hästintresse Förening, har varit där 3 ggr också, dom anordnar också bra tävlingar, bra funktionärer, fin bana mm.. Man känner sig välkommen när man kommer dit ;)

jag och Shampoo i Torsåker


Sen kommer väll de flesta tävlingsplatser på 4e plats, alla tävlingsplatser är bra men sen finnsde vissa som är lite extra bra ;)









Kommentarer till inlägget:
Natalieee & Madde skrev:

tack, för frågorna! :D

håll utkik för i morgon kommer svaren! :)

<333333333

2011-12-15 @ 20:02:06
Bloggadress: http://pponnymupparnas.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0