Juni och Juli 2011

Juni.
Jag fick sommarlov!! Bästa med allt typ... ahha nej då ;)
Jag var ganska mycket hos Frida och fick rida ganska mycket på Duchess.
Tävlade Shampoo och Bravad 2 ggr med bra resultat :D


Fotograf: Frida Söderlund

Juli.

Jag tävlade Bravad och Shampoo i dressyr en gång vilket gick ganska dåligt...
Vi åkte på semester till skåne och göteborg, superkul var de :D
Den 14e och 15e var de värsta dagarna i mitt liv.... RIP Fanny och Michel <3
Jag var hemma hos Frida ganska mycket den här månaden också.
Tävlade på tofta ponnyklubb med Duchess och Bravad och jag och Bravad tog vår första placering ahha ;)
Jag fick följa med Frida och hennes familj till sthlm och vi gick på grönan :D







Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0