Gott nytt år!!

2 timmar kvar av 2011, lite skönt faktiskt.
Att få lämna detta dåliga år bakom sig och hoppas 2012 blir bra!!
De bästa detta år har varit hmmm....
Svårt att säga. Mycket har varit bra men inget har varit toppen.
Att jag fick Duchess har varit en av de bästa sakerna. Och att jag haft Shampoo, världens bästa Shampoo, räddaren i nöden!<3
Det sämsta.... jadu. Att jag måste fortsätta utan Michel och utan Fanny. Det är det värsta som någonsin hänt mig.
Tänk dig själv att på knappt 2 dagar förlora 2 av sina absolut bästa vänner.
Michel var de lite extra jobbigt med. För han var mer än ALLT för mig. En del av mig liksom. Han var speciell och jag kommer nog aldrig hitta någon som han. Min bästa vän föralltid <3
2012 ska bli mitt år, ett bra år!!

GOTT NYTT ÅR ALLA MINA BLOGGLÄSARE!!!












Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0