Augusti och september 2011

Augusti.

Tränade mycket på LA:1 vet jag för debuterade det med Shampoo och det gick super :D
Hopptävlade med Bravad och det gick väl inte lika mkt super :p
Jag fick hopptävla Duchess en gång också och de slutade med 2 felfria rundor!
Sen hände de väl inte så mycket mer?


September.

SRK hade ett hopplag som jag var med i och fick låna Duchess.
Jag och Shampoo tävlade en gång och de gick sådär.
Tävlade DM med Shampoo också.
Shampoo tappade tydligen sina skor flera ggr också haha :D
Och så var jag ganska dålig på att blogga..



Oktober.

Startade min och Shampoos sista lokal/regionala och så var vi med på KM.
Hopplaget kom 2a i finalen :D
Den 17e flyttade Duchess hem hit också <3
Jag och Duchess tränade för Louise Hagaa för första gången :)


Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0