28 december

Hej bloggen!
Idag var jag som sagt på träningstävling på SRK ;)
Först hoppade Aprilia och Bravad och dom kom 2a :D  Grattis Aprilia!

Sen så hoppade jag då Lc som är 80 cm.
De gick bra fast vi rev 1an hehe :p
Men de va för att jag liksom blev kvar i handen eller liksom de är svårt att förklara men... ;)
Jag är nöjd iaf, de kändes bra. Kom 3a också ;D

Sen följde lilla Frida med hem och vi åkte på rean på hööks. Köpte 3 schabrak och en luva hehe ;)
Aa nu ska vi hitt på nå kul :D



KUNG ponny <3
(bilden är inte från idag)


Kommentarer till inlägget:
Pappa skrev:

Vilken tur att jag var borta så du kunna köpa schabrak eller skyller du på "nya" reglerna ? :)

2011-12-30 @ 09:01:46

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0