2011

Känner för att skriva ett inlägg om 2011. Det har väll inte varit de bästa året, me nu taggar jag för 2012 som kommer bli bäst hoppas jag!! Men först ett inlägg om 2011 ;D

Januari.
Antar att det inte hände så mycket. Michel fick iaf börjas sättas igång efter han hade varit skadad. Glad var jag då.
Shampoo han jag inte med så mycket under januari (har läst min gammla blogg hehe).
Jag var med på en klubbhoppning med Shampoo iaf och den vann vi :D
Hopptränade lite med Bravad och vi hade tydligen hoppat en bana på 85 hehe rekord typ ? ;)
Känns som de var evigheter sen det här hände..
Just de åkte hem till Natta några dagar också ;)





Februari.
Då var det KALLT, KALLT och ännu mera KALLT!!
Den 11e var det snöstorm och den 24e var det över 30 minus grader ;o
"Tävlade" en pay & jump med Bravad som vi nollade :D
Jag färga mitt hår också... DUMMASTE JAG NÅGONSIN GJORT...
Michel fick börja trava i februari också.



Mars.
Min och Shampoos tävlingar började. Vi han med 2 st denna månad och det gick verkligen skit...
Var nära på att ge upp med henne men ångrade mig och de var då en himmlans tur <3
Michel fick börja galloppera i mars.
Och min gammla blogg firade 1 år ;)
Träningarna verkaed gå bra för mig och Shampoo.



JA de var de 3 första månaderna, de 8 resterande kommer senare ;)





Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0