2010

2010 är ett år som jag aldirg kommer glömma tror jag, allting var väldigt bra då.
Hade världens bästa små ponnysar och det gick väldigt bra för mig och Michel.
Nej 2010 slår 2011 lätt!!!
_____________
De här skrev jag på bloggen om 2010 för ca 1 år sen:

Ja det här året har verkligen gått fort! Det har varit ett bra år med mycket skojj :D
Tänkte skriva lite vad som hänt, det jag kommer ihåg då ;)

Januari
Minns inte så mycket från januari, det var iallafall sjukt mycket snö och superkallt!!
Den 24 åkte vi till Thailand, där var det liiite varmare bara..

Februari 
Kom vell hem från Thailand i början av månaden.
Var fortfarande mycket snö och kallt...
Träningarna rullade väll på och jag red som vanligt!

Mars
Var nog fortfarande mycket snö + kallt!
Första tävlingen på året blev i Mars, minns inget datum!
Iallafall vare på Svedens Ponnyklubb och jag red LC + LB
Och gick 0+0 i LC och 8 fel i LBn.

April
Firade massor av födelsedagar, bla min egna 16 april :)
Tävlade också i Edsbyn och jag minns att det haglade och att bästa Frida var med och hjälpte mig <3
Red Lc på 4fel och Lb på 8 fel.

Maj
Den 2:a tävlade jag i Söderhamn, 0+0 i Lc och placerad 2a.
4fel i Lbn.
Tävlade i Insjön 16:e och blev 0+0 och 2a i Lc
och 0+4 i Lb men placerad 1:a :D
Den 9:e var jag med Frida till Leksand när hon tävlade ;)
Den 23:e? tävlade jag på stork men det gick skit :(
Var också på klassresa till Sthlm och vi tog hem Shampoo.
Juni
Det var låghöjd på srk som jag tävla med Bravad.
Och den "vanliga" lokala på srk som jag hoppa med Michel, Lc+Lb
Ja och så blev det ju sommarlov :D

Juli
Tävlade väldigt mkt!
Typ den 3:e i söderhamn, otroligt varma dagar med typ 30 eller till och med 35+ !!
Jag tävla i Hofors också den 10:e?
Och hemma hos Frida (Tofta ponnyklubb) den 15:e :)
Den 17:e tävlade jag första tävlingen på Shampoo i borlänge, gick inge bra!
Någon dag efeter det följde jag med Frida och hennes familj till Sthlm och där gick vi på gröna lund och ett museum :D
Sen vard et meeting i ockelbo som gick sådär :/
Vann Lcn ena dagen, det var det bästa allt annat gick dåligt :(
Och så tävlade jag en hopptävling på Shampoo som gick bra :)

Augusti
Jag var på ridläger i svärdsjö med Frida och en massa andra!
Sen tävla jag Michel på GPK och vann Lc :D
Jag debuterade LB1 på Shampoo med div. 2 laget och vann :D

September
Tävlade mycket även denna månad.
Började med att va med i div. 2 laget i hoppning på Shampoo.
Tävlingen var i Borlänge och laget gick till AFINAL :D
Sen var det div. 2 i dressyr och det gick inte lika bra...
Det var också tävling i Högbo 2 dagars med Michel och det gick bra, fick en placering i Lc :)
Tävlade dressyrfinal med div. 2 och laget kom 2:A och jag vann individuellt :)
Och så vard et hoppfinal med laget och vi sluta som tvåa :)

Oktober
Hösten kom rätt tidigt, det blev kallt igen.
Tävlade bara en gång och det blev årets sista...
Det va på srk och det gick inge vidare bra...
Kommer ihåg att Frida var i australien också och då saknade jag henne grymt mkt <3
Tror det var dressyr Km också och då vann jag och Shampoo LB1an :D

Minnns inge mer från denna månad...

November
Tävlade lite med Shampoo, bla halloweenhoppet som vi vann :)
Och så var det KM i hoppning eller va det i december?
Minns inte det xp
Ja inge mer hände va?

December
Ja det var julafton, typ de viktigaste? x)¨
Haha, nej men jag tävla en serie tävling på Shampoo som inte gick så bra...
Sen har det väll mest bara varit lunt och skönt!
Vart ju jullov också :D
Väldigt bra!

Ja så har året typ sett ut, nu kommer lite bilder :)

hoppplaget
Hopplaget, finalen


Världens bästa vänn ;*<3333

leeeksaaand 2010000
Leksand med Shampoo
bästabästabästa bästttttttttaaaaaa <3
GPK med Michel <3
blubbi
KM med Shampoo :)

högbo 2010
Högbo med Michel
söderhamn
Söderhamn, när de var så varmt!
klasssxen
Skolavslutning, 4-5an
michel <333333333333
Söderhamn i Maj, då blåste det apamycket!
jag och bravad på låghöjd ;)
Låghöjd med Bravad
2007 :) <333
Thailand, OBS! denna bild är från thailand 2007?
,prallisen
Glömde säga att Pralina flytta hem till oss i Januari eller Februari?

Det var allt, Puss Hej!

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0